Jos haluat taustamusiikkia, paina play. Musiikki soi ainoastaan tällä sivulla.

Esitteet

Ladattavat esitteet Suomen Minipossuyhdistys ry
Slide 1 Slide 2 Slide 1 < >

Ladattavat esitteet

Kaikki esitteet ovat PDF- formaatissa.

Adobe Acrobat Reader DC

Täältä löydätte kaikki esitteemme. Esitteet ovat kaikki pdf- formaatissa ja jos sinulla ei ole niiden lukuun tarvittavaa ohjelmaa (Adobe Reader DC) voit ladata sen tästä >>. Ohjelman kieli on valittavissa ennen latausta ja sen käyttö on ilmainen. Täytetyn lomakkeiden tallennus ominaisuus on vain uusimmassa Reader DC versiossa. Jos sinulla on jo olemassa pdf-lukuohjelma ja se ilmoittaa, että "lomake kenttien tallennus ei ole mahdollista", lataa tällöin edellä esitetystä linkistä viimeisin versio koneellesi. Abobe Reader DC versio mahdollistaa lomakkeen täyttämisen lisäksi täytetyn lomakkeen tallennus mahdollisuuden.

OHJELMAN LATAUSOHJE:
- kun latausikkuna tulee koneellesi, poista täpit selaimen latauksesta (Chrome ja työkalupalkki) mikäli et halua niitä ladattavaksi samalla latauskerralla.
- ohjelma kysyy asennetaanko se vai suoritetaanko ohjelma; valitse
SUORITA.
- jos ohjelman lataus pyytää sinua sulkemaan selaimesi, niin valitse selaimen sulkeminen siten kun sammuttaisit internet-yhteyden.
- tämän jälkeen seuraa näytön ohjeita.
Normaalisti ohjelma ei pyydä sinua sammuttamaan ja käynnistämään konetta uudelleen vaan ohjelma on heti käytettävissä. Abobe Acrobat Reader DC versiossa on paljon hyviä toimintoja eikä sen käyttö on ilmaista.

Lomakkeet aukeavat uuteen ikkunaan. Voit tallentaa täytetyn tai tyhjän lomakkeen myös koneellesi myöhempää käyttöä varten.

Suomen Minipossuyhdistys ry tarjoaa valmiita lajiesittelyitä ja tietoiskuja minipossuista. Voit tulostaa niitä tarvitsemasi määrän ja levittää lajitietoutta mm. eläintarvikeliikkeiden, maatalouskauppojen ym. ilmoitustauluilla ja tapahtumissa, joissa possusi kanssa käyt.

Suomen Minipossuyhdistys ry suosittaa seuraavanlaisia korvauksia minipossujen vierailuista erilaisissa tapahtumissa. Lataa suositukset tästä >> (pdf)

Esitteet on vapaasti levitettävissä, mutta niiden sisältöä ei saa muuttaa eikä niiden tietoa saa kopioida omiin julkaisuihin mainitsematta lähdetietoa.
Muistathan, että käyttäessäsi yhdistyksen esitteitä esimerkiksi tapahtumissa, samalla edustat niillä myös yhdistystä.

Yleisesite

Lajiesittely