POSSUPÖRSSI

Slide 1 Slide 2 Slide 1 < >
Possupörssi   Suomen Minipossuyhdistys ry

TUTUSTU HUOLELLISESTI LAJIIN
Suomen Minipossuyhdistyksen sivuilta saat luotettavaa tietoa minipossusta lajina ja lemmikkinä. Olemme koonneet myös rekisteriimme minipossujen omistajia sekä kasvattajia, jotka ovat lupautuneet ottamaan minipossuista kiinnostuneita vastaan niiden todellisissa elinympäristöissään. Mikäli olette harkinneet minipossua lemmikiksenne, kannattaa tutustua tähän sivustoon huolellisesti. Minkään lemmikin hankinta ei saa olla hetken mielijohde, ei myöskään minipossun. Minipossu voi olla hyvinkin vaativa omistajalleen ja sen elintavat olisi hyvä tuntea ja tietää jo ennen possun hankintaa. Suosittelemme tutustumista ainakin ostajan oppaaseen (linkki sivulle aukeaa uuteen ikkunaan).
Mikäli haluat tavata possun / possuja omissa elinympäristöissään, ota meihin yhteyttä sähköpostitse:
suomenminipossuyhdistys@gmail.com Ilmoita sähköpostissa, paikkakunta tai alue johon sinulla olisi mahdollista saapua. Vastaamme lähettämääsi sähköpostiin henkilön yhteystiedoilla johon voitte erikseen sopia ajankohdan vierailullenne.

KASVATTAJAREKISTERI
Mikäli olet hankkimassa minipossua, ota aina yhteyttä ensisijaisesti Suomen Minipossuyhdistyksen kasvattajiin. Kasvattajien yhteystiedot löydät yläpalkin menuvalikon alta "kasvattajat > yhteystiedot" tai klikkaa tästä >>

YHDISTYKSEN JÄSENYYS
Yhdistyksen jäsenenä voit vaikuttaa moneen asiaan ja olla mukana kehittämässä yhdistyksen toimintaa. Tutustu jäsenyyteen
täällä >

Voitte liittyä myös suljettuun minipossujen Facebook-ryhmään. Liity täällä >>

KASVATTAJA
Ilmoita myytävät pahnueet sähköpostitse ja liitä haluamasi kuva sekä yhteystietosi sähköpostin liitteeksi. Muista ilmoittaa myös myyntihinnat; lauri.lindblom@kolumbus.fi tai yhdistyksen sähköpostiin; suomenminipossuyhdistys@gmail.com

KODINVAIHTAJAT
Ilmoita mahdollinen kodinvaihtaja/vaihtajat sähköpostitse ja liitä haluamasi kuva sekä yhteystietosi sähköpostin liitteeksi. Muista ilmoittaa myös myyntihinnat; lauri.lindblom@kolumbus.fi tai yhdistyksen sähköpostiin; suomenminipossuyhdistys@gmail.com

ILMOITUKSET
Ilmoitukset poistetaan automaattisesti kuuden (6) kuukauden päästä ilmoituksen julkaisemisesta. Ilmoitusten lähetys sähköpostiosoitteet eivät ole aktiivisia roskapostin välttämiseksi. Kopio sähköposti osoite ja liitä se oman sähköpostisi vastaanottajaksi.

• Myytävät
  • Kodin vaihtajat

Kasvattaja Teija Jokinen

Myydään 26.4.2017 syntyneestä pahnueesta 1-punertava(aikusena harmaantuva)emakko. Possu sirutetaan, madotetaan, el-tarkastetaan ja rekisteröidään. Lisäksi mahdollisuus kastroida silloin hinta 600e, ilman kastraatioo 500e. Luovutus kesäkuun puolivälissä. Possuista otetaan varauksen yhteydessä 100e varausmaksu joka vähennetään lopullisesta hinnasta.
Lisätietoja soittamalla 050 4408949 tai säpöllä teija_4@hotmail.com

Ilmoitus jätetty: 21.5.2017

Kasvattaja Teija Jokinen

Lisäksi varattavissa 19.5.2017 syntyneestä pahnueesta 6emakkoa ja 1karju(karju leikataan 4vko ikään mennessä jos ei toisin toivota.) Hoidetaan myös edellä mainitun pahnueen mukaisesti. Jos emakoita haluaa leikattuna on sitovat varaukset tehtävä 11.6 mennessä.
Leikko karjut  500e
Leikko emakko 600e