RYHMÄPOSTITUSILMOITUS

Tietoa ryhmäpostituksesta

JÄSENET

Jäsenetuihisi kuuluu muille jäsenille suunnattu ryhmäpostitus. Ryhmäpostituksella voit vaikka myydä tarpeettomaksi käyneet valjaat tai muuta possuihin liittyvää. Voit halutessasi ilahduttaa muita yhdistyksen jäseniä jollain omalla tervehdykselläsi tai tiedotteella. Ainoa edellytys on se, että nämä liittyvät jollakin tapaa (edes ohuesti) minipossuihin. Ilmoitusten ei kuitenkaan ole tarkoitus täyttää jäsenten sähköposteja, joten oman harkintasi lisäksi myös vastaavana tuottajana joudun tekemään karsintaa. Ole ystävällinen ja lue vielä sivun lopussa olevat säännöt. Jos sinulla on jotain kysyttävää, ota yhteyttä sähköpostitse lauri.lindblom@kolumbus.fi (sähköposti ei ole aktiivinen roskapostin välttämiseksi. Kopioi osoite omaan sähköpostiohjelmaasi)

EI JÄSENET:
Mikäli et ole yhdistyksen jäsen mutta haluaisit lähettää jäsenille ryhmäpostituksen, lue ilmoituksen lopussa olevat säännöt.

Terveisin:

Lauri Lindblom

Ryhmäpostitus Suomen Minipossuyhdistys ry:n jäsenille

Täytä lomake huolella ja sen kaikki pyydetyt kohdat, kiitos.

* Merkityt kohdat ovat pakollisia.

Elisa palautelomake

Ilmoittajan tiedot:
  Nimi: *

Osoite:*

Postinumero ja postitoimipaikka: *

Puhelinnumero:*

(esim: +358451234567)
Sähköpostiosoite: *

Jäsennumerosi:

Jäsennumerosi löydät jäsenmaksun maksulomakkeesta.

Mikäli et löydä sitä ei se ole ihan välttämätöntä mutta nopeuttaa ilmoituksen käsittelyä.

EN OLE JÄSEN:

Ryhmäpostituksen teksti:

Kerro tekstimuodossa haluamasi viesti muille ryhmäläisille.

Tekstin pituus on rajattu 5000 merkkiin.

Ilmoituksen kuvat ja muut liitteet, katso säännöt.

Kaikki ilmoitukset ja tekstit tarkistetaan ennen niiden postittamista.

Sinä saat ennen ryhmäpostitusta ilmoituksesi hyväksymispostin.

Hyväksymispostin hyväksyttyäsi lähtee ilmoitus eteenpäin.

Ryhmäpostitus tapahtuu noin 24 tunnin kuluessa hyväksymisestäsi.

Olen lukenut ja hyväksyn ryhmäpostituksen säännöt.

Ryhmäpostituksen säännöt

1 § Nimi, kotipaikka, puhelinnumero sekä sähköposti

Ilmoittaja vastaa siitä, että yhdistyksellä on aina oikeat tiedot ilmoittajasta. Jäsenellä on velvollisuus ilmoittaa yhdistykselle osoite ym. tietojen muuttumisesta. Jäsenellä on aina oikeus tarkistuttaa yhdistyksen rekisterissä olevat häntä itseään koskevat tiedot.

2 § Ryhmäpostitus

Ryhmäpostituksen oikeellisuudesta vastaa aina ilmoittaja itse, koski se sisällön mitä muotoa tahansa. Ilmoittaja saa sähköpostiinsa ilmoituksen hyväksymistä varten erillisen sähköpostin. Tähän sähköpostin sisältöön on vielä mahdollisuus tehdä muutoksia ennen ryhmäpostitusta.

3 § Maksut

Tämä ryhmäpostitus on kaikille Suomen Minipossuyhdistyksen jäsenille maksutonta. Yhdistyksen yhteistyökumppanit saavat yhden maksuttoman ilmoituksen vuodessa.

4 § Ilmoitusten sisältö

Ilmoituksen sisältö on oltava jossain muodossa liitettävissä minipossuihin. Lopullisen ilmoituksen julkaisukelpoisuuden päättää yhdistyksen julkaisuista vastaava henkilö.

5 § Muiden kuin jäsenten ilmoitukset

Otamme vastaan myös muiden kuin jäsenten laatimia ilmoituksia. Nämä ilmoitukset ovat maksullisia ja maksusta päätetään aina tapauskohtaisesti. Merkitse jäsennumeron alla olevaan paikkaan täppi (en ole jäsen) ja jätä jäsennumerokenttä tyhjäksi. Tällöin tiedämme lähettää Sinulle ilmoituksesi hintatiedot. Ryhmäpostitus lähtee vasta hyväksymisenne jälkeen heti kun sovittu ilmoitusmaksu näkyy yhdistyksen tilillä.

5 § Ilmoitusten kuvat ja muut liitteet

Mikäli ilmoitukseen on tarvetta lisätä kuva tai muu liitetiedosto, tulee nämä postittaa erikseen sähköpostitse osoitteeseen: lauri.lindblom@kolumbus.fi Kuvissa käytä jotain seuraavista, jpg, jpge, png tai gif. kuvien koko korkeintaan 500kt. Muu liitetiedosto ainoastaan pdf- formaatissa ja korkeintaan 500kt kokoisena. Kirjoita sähköpostin tietoihin mihin ilmoitukseen kyseiset liitteet liittyvät. Mikäli lähetät liitteet jossain muussa muodossa kun edellä mainitut, muutetaan ne edellä mainituiksi toimituksen toimesta.