YHTEISTYÖKUMPPANIT

Käytä yhteistyökumppaneittemme palveluja.

Yhdistyksen jäsenien lisäksi yhteistyökumppanit mahdollistavat toimintamme ja auttavat omalla panostuksellaan yhdistystä toteuttamaan tavoitteitaan. Vaikka olemme voittoa tavoittelematon yhdistys, ei sen toiminta olisi mahdollista ilman yhteistyökumppaneita jotka näillä mainoksilla tukevat toimintaamme. Klikkaamalla mainostajan logoa tai nimitekstiä pääset mainostajan sivuille. Sivu aukeaa omaan ikkunaan.

Mikäli haluat mainoksesi täällä näkyviin, ilmoita siitä sähköpostitse: lauri.lindblom@outlook.com Me lähetämme Sinulle tarjouksen 6 ja 12 kuukauden paketeista.

Evira

Elintarviketurvallisuusvirasto Eviran toiminnan päämääränä on varmistaa tutkimuksella ja valvonnalla elintarvikkeiden turvallisuutta ja laatua sekä kasvien ja eläinten terveyttä. Elintarviketurvallisuutta vaarantaviin riskeihin samoin kuin eläinten ja kasvien terveyttä uhkaaviin tauteihin varaudutaan ennalta.
Uudenlaisia uhkia ja vaaroja havaitaan eri puolilla maailmaa. Kansainvälisen kaupan lisäännyttyä on välttämätöntä, että tietoa niistä leviää nopeasti. Verkottuminen kansallisesti ja kansainvälinen yhteistyö sekä ennalta varautuminen luovat perustan sille, että Evira voi toimia tehokkaasti myös muuttuvissa tilanteissa.

Julkaistu 1.6.2017

Faunatar

Faunatar-myymälöistä löydät tuotteita kaikille eläinryhmille tarkoin valituista sarjoista. Tarvikkeiden ja ruokien lisäksi Faunatar tarjoaa asiakkailleen terveet ja hyvin hoidetut pieneläimet: jyrsijät, kanit, terraarioeläimet sekä akvaariokalat. Valtaosa myymälöistä myy myös lemmikkilintuja.
Minipossuille Faunatar-myymälöistä löydät mm. valjaita, taluttimia, aktivointileluja, shampoita, kumisukia, isot kissanvessat ja monia muita kivoja tarvikkeita.
Liittymällä maksuttomaan Faunatar-Klubiin keräät pisteitä ostoksistasi ja saat KlubiTarjouksien aikaan tuotteita erikoishinnalla - lue tarkemmin Faunattaren nettisivuilta www.faunatar.fi, jonne pääset logoa klikkaamalla!

Julkaistu 1.6.2017

Päivitetty: 04.06.2017